KLAUZULA INFORMACYJNA

 

KLAUZULA INFORMACYJNA – HOTEL ZIMOWIT

W związku z rozpoczęciem stosowania nowych przepisów o ochronie danych osobowych (RODO), szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiadomym było kto i w jaki sposób przetwarza Państwa dane osobowe, poniżej przedstawiamy informacje, które pomogą Państwu to ustalić.

 

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest „WATKEM” Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 4, 35-307 Rzeszów, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców KRS pod nr 0000193950 (dane kontaktowe: kontakt@watkem.pl).
  2. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który na Nas ciąży takiego jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów – w tym przypadku ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń).
  3. Macie Państwo prawo żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania usunięcia, sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Szczegółowy zakres powyższych obowiązków oraz wyłączenia z tym związane określa Sekcja 3 RODO. Zwracamy uwagę, że możemy odmówić usunięcia Państwa danych osobowych jedynie w szczególnych sytuacjach np. gdy ich przetwarzanie niezbędne jest nam do ustalenia, dochodzenia lub obrony naszych roszczeń wynikających z umowy.
  4. Jeżeli uznacie, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa macie prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z realizacją praw i obowiązków wynikających z umowy, dla celów podatkowych, w tym mogą być przetwarzane dla dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa, jeśli takie się pojawią. 
  6. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania umowy lub wystawienia faktury. W przypadku, gdy przetwarzanie danych regulują przepisy prawa podanie tych danych jest obowiązkowe.
  7. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy, a także nasi pracownicy oraz podmioty świadczące na Naszą rzecz usługi księgowe, prawne, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę.
  8. Państwa dane osobowe będą przez Nas przetwarzane nie dłużej niż to będzie niezbędne do należytej realizacji celów, o których mowa w pkt. 2, przez cały czas przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. w związku z realizacją 5 letniego obowiązku archiwizacyjnego lub do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy lub ostatecznego zakończenia postępowań związanych z roszczeniami i uprawnieniami wynikających z umowy.

 

Zapraszamy do skorzystania z bonu turystycznego w Hotelu Zimowit***

Hotel Zimowit*** w Rzeszowie przystąpił do programu Polski Bon Turystyczny 500+. Bon możesz zrealizować płacąc za pobyt, w którym uczestniczy dziecko. Bonem można uregulować należność za pobyt rodziny, nawet jeśli w ramach oferty dzieci przebywały w hotelu nieodpłatnie. Bon jest formą rozliczenia bezgotówkowego. Aby skutecznie skorzystać z bonu należy:

1. Zarejestrować się w PUE ZUS (posiadać indywidualne konto) i aktywować Polski Bon Turystyczny. Na podany tam adres mailowy i SMS Gość otrzyma 16-cyfrowy kod, który posłuży recepcjoniście do rozliczenia Państwa pobytu bonem.

2. Podczas zameldowania recepcjonista poprosi o 16 cyfrowy kod, a następnie posłuży się nim blokując określoną wartość środków na poczet pobytu na platformie ZUS. Działanie recepcjonisty będzie wymagało uwierzytelnienia, dlatego otrzymacie Państwo SMS oraz e-mail z kodem PIN, który potrzebujemy do dokończenia blokady środków na Państwa koncie na poczet realizowanej u nas rezerwacji. W tym procesie niezbędnym jest, byście mieli Państwo dostęp do telefonu lub skrzynki mailowej, które wskazaliście Państwo w PUE ZUS.

3. Pozostałą część należności z tytułu rezerwacji opłacacie Państwo kartą lub gotówka podczas zameldowania. W związku z tym, że pobyt jest co do zasady realizowany na rzecz dziecka nie może być jednocześnie pobytem biznesowym, dlatego na pozostałą część płatności recepcjonista nie wystawi faktury na firmę.

Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na stronie ZUS.

Dyrekcja i zarząd Hotelu Zimowit***